اولین سرای محله‌‌ی هوشمند ایران ، سرای محله شریف است که سیستم روشنایی و سرمایش و گرمایش آن توسط آیوتک هوشمند شده و هزینه های انرژی آن کاهش یافته است.

سرای محله شریف در منطقه نوآوری پارک علم و فناوری شریف و ناحیه‌ی ۵ منطقه ۲ شهرداری تهران قرار دارد . این سرای محله در تابستان سال ۱۳۹۹ با تصمیم مدیران خلاق و نوآور خود توسط سیستم آیوتک به یک ساختمان سبز تبدیل شد.

فیلم زیر بخشی از اخبار پخش شده از سرای محله شریف در شبکه پنج صدا و سیما می باشد . که در آن به مزایای سیستم هوشمند آیوتک و نحوه ی پیاده سازی آن اشاره می گردد.

ویدیو اخبار شبکه پنج صدا و سیما از ساختمان هوشمند سرای محله شریف و سیستم آیوتک

مزایای سرای محله هوشمند آیوتک

سرا های محله معمولا تعداد زیادی کلاس دارند ، که هر کدام را به آموزش مهارت های خاصی اختصاص می دهند. یکی از اصلی ترین دغدغه های مدیریت سراهای محله ، مدیریت و رسیدگی به فضاهای ساختمان است. روشن نماندن چراغ ها و اسپیلت ها ، مناسب بودن هوا برای مراجعین و …. .

خیلی وقت ها پس از اتمام برنامه های آموزشی ، سیستم های روشنایی و سرمایشی و گرمایشی روشن می مانند. که این موضوع می تواند مدیریت سرای محله را متحمل هزینه های هنگفت انرژی کند.

آیوتک با بررسی دغدغه های سراهای محله سیستم هوشمندی را طراحی کرده است که می تواند ساختمان را به موجودی زنده و دستیار کمکی برای مدیریت تبدیل کند .

در ادامه به بررسی مزایای سیستم هوشمند آیوتک برای سراهای محله می پردازیم.

مدیریت تمامی اتاق ها

آیوتک پلتفرمی را طراحی کرده است که با استفاده از آن می توانید از وضعیت روشنایی چراغ ها ، سیستم های سرمایش و گرمایش و حضور و عدم حضور افراد در فضا های مختلف سرای محله خود آگاه شوید.

کنترل تمامی تجهیزات

پلتفرم هوشمند آیوتک قابلیت کنترل دستی و اتوماتیک تمامی تجهیزات الکتریکی داخل ساختمان سرای محله را به سادگی چند کلیک برایتان فراهم می آورد.

کاهش هزینه های انرژی

آیوتک با اصلاح اتوماتیک الگوی مصرف کارکنان و مراجعین شما ، مصرف انرژی و هزینه های جاری را کاهش می دهد .

برای اطلاع بیشتر از محصولات آیوتک بخش محصولات سایت را مطالعه نمایید و برای هوشمند سازی سرای محله‌ی خود می توانید اطلاعاتتان را در این بخش بازگذاری کنید تا تیم ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *